Počet záznamov: 1
Význam dizajnu na trhu konkurencie
Názov Význam dizajnu na trhu konkurencie Autorské údaje Jozef Mlákay Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4590/07 Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa
Poznámky VEGA 1/4590/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Heslá dizajn priemyselný * tovar * farby * obsah * forma * spotrebitelia * technika * umenie * trh * konkurencia Anotácia Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov ovplyvňované zmesou racionálnych a emotínych faktorov. Dizajn ako emotívny faktor. Dva smery vysvetlenia pojmu dizajn v súčasnosti. Dizajn prepojený s kultúrnymi zvláštnosťami jednotlivých krajín. Ciele a funkcie dizajnu. Formy dizajnu. Hodnotenie dizajnu. Vzťah dizajnu a užitočnosti produktu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00714-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1