Počet záznamov: 1
Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka
Názov Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 32-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá poľnohospodárstvo * zelenina * ovocie * chov zvierat * ekológia * bioprodukty * farmy * ceny * distribúcia * marketing * reklama Anotácia Charakteristika a cieľ ekologického poľnohospodárstva. Produkty ekologického poľnohospodárstva. Označenie týchto produktov. Rozvoj ekologického poľnohospodárstva v Európe. Ekologický marketing. Bioproduktová politika. Cenová a distribučná politika bioproduktov. Komunikačná politika bioproduktov. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00714-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1