Počet záznamov: 1  

Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov

  1. Názov Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov
    Autorské údajePeter Drábik
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 2-4, 9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.72 - Medzinárodný platobný styk. Medzinárodný peňažný a kapitálový trh
    Heslá investície priame zahraničné * investori * regióny * rozvoj regionálny * doprava * parky priemyselné * distribúcia * sklady * vzdelanie * samospráva * komunikácia
    AnotáciaGeografická poloha Slovenska - dostupnosť jeho regiónov k dopravným sieťam Európskej únie. Lokálna infraštruktúra - pripravenosť regiónu na etablovanie investora. Prítomnosť stredných a vysokých škôl - prísun kvalifikovanej pracovnej sily pre investora. Investičné stimuly regionálneho dosahu. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity. Komunikácia so samosprávou.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00714-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.