Počet záznamov: 1
Modely správania sa zákazníka po zavedení eura
Názov Modely správania sa zákazníka po zavedení eura Autorské údaje Júlia Lipianska, Jozef Orgonáš Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Orgonáš Jozef Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 20-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie * euro * mena * informácie * nákup * tovar * ceny * značky výrobkov Anotácia Priebeh informačnej kampane o zavedení eura v SR. Najdôležitejšie cieľové skupiny kampane. Spotrebiteľské správanie. Odhad správania sa jednotlivých typov zákazníkov v súvislosti so zavedením eura. Racionálny typ. Impulzívny typ. Typ s vnútorným prežívaním. Informovaný typ s jasným očakávaním. Emocionálny typ. Kupujúci podľa značky. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00714-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1