Počet záznamov: 1  

Modely správania sa zákazníka po zavedení eura

  1. Názov Modely správania sa zákazníka po zavedení eura
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Jozef Orgonáš
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Orgonáš Jozef
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 20-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA č. 1/2639/05 Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie * euro * mena * informácie * nákup * tovar * ceny * značky výrobkov
    AnotáciaPriebeh informačnej kampane o zavedení eura v SR. Najdôležitejšie cieľové skupiny kampane. Spotrebiteľské správanie. Odhad správania sa jednotlivých typov zákazníkov v súvislosti so zavedením eura. Racionálny typ. Impulzívny typ. Typ s vnútorným prežívaním. Informovaný typ s jasným očakávaním. Emocionálny typ. Kupujúci podľa značky.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00714-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.