Počet záznamov: 1  

Persuázia ako komunikačný nástroj

  1. Názov Persuázia ako komunikačný nástroj
    Autorské údajeHana Gažová Adamková
    Autor Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Smolenice, 21. - 22. november 2007. S. 11-13. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0
    PoznámkyVEGA 1/4591/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * persuázia * zákazníci
    AnotáciaTeoretické oblasti, ktoré sa dotýkajú problematiky persuázie ako modernej formy marketingovej komunikácie. Presviedčanie (persuázia) - charakteristika a využívanie vo všetkých oblastiach osobného a pracovného života. Tri základné spôsoby argumentácie pri presviedčaní. Základné komunikačné predpoklady pre úspešné presviedčanie. Podporné činitele presviedčania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00682-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.