Počet záznamov: 1
Komunikačné nástroje firmy na internete
Názov Komunikačné nástroje firmy na internete Autorské údaje Lucia Michalková Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * komunikácia marketingová * reklama * výskum Anotácia Internet - najmladšie a zároveň najdynamickejšie médium. Atraktivita internetu ako efektívneho reklamného média. Internet umožňuje realizovať marketingové aktivity s vysokou mierou obojsmernej komunikácie medzi firmou a spotrebiteľom. Internet ako médium vhodné pre propagáciu firmy - výsledky prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00725-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1