Počet záznamov: 1  

Základy marketingu

  1. Názov Základy marketingu
    Autorské údajeViera Cibáková, Gabriela Bartáková
    Autor Cibáková Viera
    Spoluautori Bartáková Gabriela
    Korporácia Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Iura Edition , 2007. - 224 s.
    Edícia Ekonómia
    ISBN978-80-8078-156-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * podnikanie * riadenie * plánovanie strategické * plán marketingový * podnik * prostredie podnikateľské * systémy informačné * segmentácia trhu * nákup * zákazníci * marketing mix * produkty * politika cenová * distribúcia * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra823803, 910633

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    823803SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    910633SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.