Počet záznamov: 1
Základy marketingu
Názov Základy marketingu Autorské údaje Viera Cibáková, Gabriela Bartáková Autor Cibáková Viera Spoluautori Bartáková Gabriela Korporácia Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Iura Edition , 2007. - 224 s. Edícia Ekonómia ISBN 978-80-8078-156-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * podnikanie * riadenie * plánovanie strategické * plán marketingový * podnik * prostredie podnikateľské * systémy informačné * segmentácia trhu * nákup * zákazníci * marketing mix * produkty * politika cenová * distribúcia * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 823803, 910633
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 823803 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 910633 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1