Počet záznamov: 1  

Ženy a marketing aneb Nákladná kanonáda mimo cíl

  1. Názov Ženy a marketing aneb Nákladná kanonáda mimo cíl
    Autorské údajePetr Frey
    Autor Frey Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 1 (leden 2008), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * marketing * ženy * muži * produkty
    AnotáciaStereotypné zobrazenie ženy v reklame. Reklamy určené pre ženy. Obraz ideálnej ženy v reklame. Zmena úlohy ženy a muža v reklame. Muži v reklame - ako starostliví otcovia. Ženy - nielen ako sexsymbol.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.