Počet záznamov: 1  

Dobrý direct marketing se opírá hlavně o kvalitní adresy

  1. Názov Dobrý direct marketing se opírá hlavně o kvalitní adresy
    Autorské údajeTomáš Hájek
    Autor Hájek Tomáš
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * obchod zásielkový * katalógy * telemarketing * pošta elektronická * tovar * firmy
    AnotáciaMultikanálová marketingová komunikácia a multikanálový zásielkový obchod. Predaj na diaľku - cez papierový katalóg alebo cez internet. Priamy marketing (direct marketing). Dôležitosť kvalitnej zákazníckej databázy. Využívanie direct mailu. Neadresná a adresná distribúcia. Telemarketing - interné a externé call centrá.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.