Počet záznamov: 1  

Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh

  1. Názov Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh
    Autorské údajePavel Cabal
    Autor Cabal Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * predajne * predajne diskontné * hypermarkety * tovar * ceny * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaZákladné faktory, ktoré určujú hlavné rysy nákupného správania českých spotrebiteľov: mobilita, cenová citlivosť a nároky na nákupné prostredie. Predajne, ktoré uprednostňujú mobilní zíkazníci a ktoré uprednostňujú nemobilní zákazníci. Cenovo citlivé typy a ich rozhodovanie podľa reklamných letákov a inzercie. Základné typy nakupujúcich podľa uvedených troch hlavných faktorov: ekonóm, mobilný pragmatik, náročný, veľkorysý, komunikatívna gazdiná, šetrný, pohodlný oportunista a nenáročný konzervatívec.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.