Počet záznamov: 1
Za volantem marketing a reklama
Názov Za volantem marketing a reklama Autorské údaje Dušan Špak Autor Špak Dušan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 9-10. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 629 - Technika dopravných prostriedkov Heslá priemysel automobilový * automobily osobné * značky výrobkov * reklama * marketing * ceny * Česko Anotácia Unifikácia v automobilovom priemysle. Nový pohľad na automobily - komodita a spotrebný tovar. Hodnotenie reklamy na autá najvyššou známkou. Snaha o posilnenie imidžu značky v reklame. Úloha prírody v reklame na autá. Budúcnosť automobilového trhu. Hľadanie nových technológií a použitie alternatívnych palív. Expanzia čínskych automobilov. Zvýšený dovoz ojazdených áut na český trh. Automobil na dôležitom mieste v hierarchii hodnôt. Značka auta - otázka prestíže a spoločenského postavenia. Automobilový priemysel - líder českej ekonomiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-5
článok
Počet záznamov: 1