Počet záznamov: 1  

Za volantem marketing a reklama

  1. Názov Za volantem marketing a reklama
    Autorské údajeDušan Špak
    Autor Špak Dušan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 9-10. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 629 - Technika dopravných prostriedkov
    Heslá priemysel automobilový * automobily osobné * značky výrobkov * reklama * marketing * ceny * Česko
    AnotáciaUnifikácia v automobilovom priemysle. Nový pohľad na automobily - komodita a spotrebný tovar. Hodnotenie reklamy na autá najvyššou známkou. Snaha o posilnenie imidžu značky v reklame. Úloha prírody v reklame na autá. Budúcnosť automobilového trhu. Hľadanie nových technológií a použitie alternatívnych palív. Expanzia čínskych automobilov. Zvýšený dovoz ojazdených áut na český trh. Automobil na dôležitom mieste v hierarchii hodnôt. Značka auta - otázka prestíže a spoločenského postavenia. Automobilový priemysel - líder českej ekonomiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.