Počet záznamov: 1  

Špioni a kamufláže: auto jako subjekt komunikace

  1. Názov Špioni a kamufláže: auto jako subjekt komunikace
    Autorské údajeJan Klíma
    Autor Klíma Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 629 - Technika dopravných prostriedkov
    Heslá automobily osobné * priemysel automobilový * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * zákazníci
    AnotáciaNápaditá komunikácia produktu ako kľúčový faktor úspechu na trhu. Premyslená PR stratégia na ovplyvnenie zákazníka pred tým, ako sa automobil objaví na trhu. Hľadanie nového mena pre automobil zapojením zákazníkov. Dávkovanie informácií na internete. Spolupráca s novinármi. Svetová premiéra nového výrobku na autosalóne.Využitie event marketingu. Spojenie značky auta so známou tvárou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.