Počet záznamov: 1
Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet
Názov Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet Preklad názvu Smerovanie študentov univerzity ako publika (vývojové stratégie) pre operu a balet Autorské údaje Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Arias-Aranda Daniel Zdrojový dokument The Service Industries Journal. Vol. 28, Nos. 1-2, January-March (2008) s. 179-191. - London : Taylor & Francis. ISSN 1743-9507 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Heslá umenie * kultúra * hudba * študenti * modely * metodológia * motivácia Anotácia Postoje študentov univerzity k opere a baletu. Vývojové stratégie publika. Modely vývoja publika. MAO (Motivation, ability, opportunity) model. Model Záujem, návštevnosť pre segmentáciu študentského trhu umenia. Metodológia. Postoj študentov k opere a baletu. Motivácie a bariéry. Očakávania študentov pri návšteve opery a baletu. Klasifikácia študentského trhu podľa modelov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00736-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1