Počet záznamov: 1  

Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet

  1. Názov Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet
    Preklad názvuSmerovanie študentov univerzity ako publika (vývojové stratégie) pre operu a balet
    Autorské údajeMária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Arias-Aranda Daniel
    Zdrojový dokument The Service Industries Journal. Vol. 28, Nos. 1-2, January-March (2008) s. 179-191. - London : Taylor & Francis. ISSN 1743-9507
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá umenie * kultúra * hudba * študenti * modely * metodológia * motivácia
    AnotáciaPostoje študentov univerzity k opere a baletu. Vývojové stratégie publika. Modely vývoja publika. MAO (Motivation, ability, opportunity) model. Model Záujem, návštevnosť pre segmentáciu študentského trhu umenia. Metodológia. Postoj študentov k opere a baletu. Motivácie a bariéry. Očakávania študentov pri návšteve opery a baletu. Klasifikácia študentského trhu podľa modelov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00736-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.