Počet záznamov: 1
Green marketing: má vaše značka zezelenat?
Názov Green marketing: má vaše značka zezelenat? Autorské údaje Shirley Acreman, David Took, Liz Snow Autor Acreman Shirley Spoluautori Took David Snow Liz Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * značky výrobkov * ochrana prostredia životného * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá Anotácia Absencia konkrétnych dôkazov o dopade ekomarketingu na jednotlivé značky a na konkrétne ekologické problémy. Paradoxy v oblasti ekomarketingu. Správanie spotrebiteľov klasifikované ako environmentálne prínosné - často náhodné. Šetrenie v určitých oblastiach, aby sa mohlo inde utratiť viac. Ekologické témy v médiách. Snaha o pochopenie spotrebiteľov - ako na nich pôsobia ekologické témy. Dôveryhodný a motivačný ekomarketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-5
článok
Počet záznamov: 1