Počet záznamov: 1  

Green marketing: má vaše značka zezelenat?

  1. Názov Green marketing: má vaše značka zezelenat?
    Autorské údajeShirley Acreman, David Took, Liz Snow
    Autor Acreman Shirley
    Spoluautori Took David
    Snow Liz
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * značky výrobkov * ochrana prostredia životného * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá
    AnotáciaAbsencia konkrétnych dôkazov o dopade ekomarketingu na jednotlivé značky a na konkrétne ekologické problémy. Paradoxy v oblasti ekomarketingu. Správanie spotrebiteľov klasifikované ako environmentálne prínosné - často náhodné. Šetrenie v určitých oblastiach, aby sa mohlo inde utratiť viac. Ekologické témy v médiách. Snaha o pochopenie spotrebiteľov - ako na nich pôsobia ekologické témy. Dôveryhodný a motivačný ekomarketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.