Počet záznamov: 1  

Instore reklama mění chování zákazníků

  1. Názov Instore reklama mění chování zákazníků
    Autorské údajeIgor Skokan, Vít Smékal
    Autor Skokan Igor
    Spoluautori Smékal Vít
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 4 (duben 2008), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * podpora predaja * produkty * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výskum
    AnotáciaVplyv instore reklamy na predaj a zmenu nákupného správania zákazníkov. Výsledky prieskumu uskutočneného v roku 2007 agentúrou OMD Czech. Využitie POS nosičov na propagáciu produktu spojené s akčnou zľavou na letákoch alebo so súťažou. Faktory, ktoré ovplyvňujú výkonnosť tohto média. Výsledky výskumu - navýšenie predaja je krátkodobé, nosič pôsobí len v dobe svojej prítomnosti v predajni, nárast predaja je rôzne vysoký pre rôzne produktové kategórie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.