Počet záznamov: 1  

Firemní kultura v teorii a praxi

  1. Názov Firemní kultura v teorii a praxi
    Autorské údajeJosef Kapoun
    Autor Kapoun Josef
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 48-49. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * identita podniková * imidž * manažéri * zamestnanci * normy * správanie * konkurencieschopnosť
    AnotáciaFiremná identita a firemný imidž nie je to isté. Dôvody pre budovanie firemnej kultúry. Zmena firemnej kultúry a stanovenie nových cieľov. Tvorba firemnej kultúry a vypracovanie formálnych (písaných) a neformálnych (nepísaných) pravidiel. Iná krajina, iná podniková kultúra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.