Počet záznamov: 1  

Digitální média jako nová forma in-store marketingu

  1. Názov Digitální média jako nová forma in-store marketingu
    Autorské údajeDaniela Kroflánová
    Autor Krofiánová Daniela
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * komunikácia marketingová * komunikácia masová * informácie * spotrebitelia * digitalizácia
    AnotáciaDigitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.