Počet záznamov: 1
Digitální média jako nová forma in-store marketingu
Názov Digitální média jako nová forma in-store marketingu Autorské údaje Daniela Kroflánová Autor Krofiánová Daniela Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * komunikácia marketingová * komunikácia masová * informácie * spotrebitelia * digitalizácia Anotácia Digitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1