Počet záznamov: 1  

Virální marketing z různých pohledů

  1. Názov Virální marketing z různých pohledů
    Autorské údajePavel Hacker
    Autor Hacker Pavel
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 42-43. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * informácie * zákazníci * internet * agentúry
    AnotáciaVirálny marketing -šírenie zaujímavej informácie vo virtuálnom svete. Virálny marketing z pohľadu zadávateľa. Virálny marketing z pohľadu reklamnej agentúry. Kroky, ktoré je potrebné urobiť, aby virálna kampaň bola úspešná. Ako zvládnuť sledovanie, vyhodnocovanie a presné cielenie virálnej kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.