Počet záznamov: 1  

Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu

  1. Názov Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu
    Preklad názvuReview of academic textbook
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (Marec 2008), s. 103-105. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955
    Recenz.dok. Základy marketingu / Viera Cibáková, Gabriela Bartáková. - Bratislava : Iura Edition, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing * učebnice * školy vysoké
    AnotáciaCharakteristika učebnice. Rozdelenie a charakteristika jednotlivých častí publikácie. Zameranie a ciele publikácie.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01363-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2008: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.