Počet záznamov: 1  

Marketing strategy focus - customer equity

  1. Názov Marketing strategy focus - customer equity
    Preklad názvuMarketingová stratégia upriamená na rovnosť zákazníka
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Business and management 2008 : 5th international scientific conference, 16-17 May 2008, Vilnius Lithuania : conference proceedings. S. 386-391. - Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2008. ISBN 978-9955-28-267-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * zákazníci * manažment * hodnota * investície * konkurencia * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaRiadenie rovnosti zákazníka. Stratégie riadenia zákazníka - charakteristika jednotlivých stratégií. Plán riadenia zákazníka. Investície, marketing. Riadenie rentability zákazníka na priemyselných trhoch. Úloha CRM technológií v "riadení zákazníka". Zákazníci a zisk, rentabilita.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00764-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF150.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.