Počet záznamov: 1
Zmeny na slovenskom reklamnom trhu
Názov Zmeny na slovenskom reklamnom trhu Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 134-136. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkty * reklama * internet * digitalizácia * regulácia * zákazníci * trh * médiá Anotácia Vývoj marketingových koncepcií. Zmeny na slovenskom reklamnom trhu. Internetová reklama. Samoregulácia reklamy na mediálnom trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00774-008, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1