Počet záznamov: 1  

The new strategic brand management

  1. Názov The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
    Autorské údajeJean-Noel Kapferer
    Autor Kapferer Jean-Noel
    Vydavateľské údajeLondon : Kogan Page , 2008. - 560 s.
    Vydanie4th ed.
    ISBN978-0-7494-5085-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky kvality * služby * produkty * farmakológia * obchod * internet * mestá * myslenie ekonomické * televízia * univerzity * školy * kapitál vlastný * trh * riadenie strategické * financie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra824131

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824131SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.