Počet záznamov: 1
Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín
Názov Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín Autorské údaje Katarína Kleinová Autor Kleinová Katarína Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.133 - Dopyt Heslá správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * potraviny * ceny * stratégia marketingová Anotácia Cieľom realizovaného výskumu bolo na jednej strane kvantifikovať vplyv vonkajších faktorov (cena, krajina pôvodu, značka) a vnútorných faktorov (napr. chuť) na rozhodovanie spotrebiteľov pri kúpe potravín a na druhej strane analyzovať závislosti v hodnotení jednotlivých faktorov od identifikačných kritérií (pohlavie, príjem, počet členov domácnosi, vek, vzdelanie a ekonomická aktivita). Poznanie uvedených skutočností môže byť nápomocné pre marketingových pracovníkov v definovaní ich stratégií. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1