Počet záznamov: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín

  1. Názov Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín
    Autorské údajeKatarína Kleinová
    Autor Kleinová Katarína
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.133 - Dopyt
    Heslá správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * potraviny * ceny * stratégia marketingová
    AnotáciaCieľom realizovaného výskumu bolo na jednej strane kvantifikovať vplyv vonkajších faktorov (cena, krajina pôvodu, značka) a vnútorných faktorov (napr. chuť) na rozhodovanie spotrebiteľov pri kúpe potravín a na druhej strane analyzovať závislosti v hodnotení jednotlivých faktorov od identifikačných kritérií (pohlavie, príjem, počet členov domácnosi, vek, vzdelanie a ekonomická aktivita). Poznanie uvedených skutočností môže byť nápomocné pre marketingových pracovníkov v definovaní ich stratégií.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.