Počet záznamov: 1  

Hlavní rozdíly v přístupu k marketingové komunikaci mezi českými veřejnými a soukromými vysokými školami

  1. Názov Hlavní rozdíly v přístupu k marketingové komunikaci mezi českými veřejnými a soukromými vysokými školami
    Autorské údajePetra Kubová
    Autor Kubová Petra
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * školy súkromné * imidž * komunikácia marketingová * Česko
    AnotáciaZatiaľ čo verejné vysoké školy v ČR požívajú výhody, ktoré im zaručuje ich história, súkromné vysoké školy si renomé iba budujú. Aj napriek plateniu školného, obmedzený výber študijných odborov a stupňov vysokoškolského štúdia majú úspech. Momentálne v Čechách existuje okolo 50 súkromných vysokých škôl. O nimi ponúkanej kvalite štúdia svedčí i skutočnosť, že v spoločnosti nie je na ich absolventa pozerané ako na niekoho, kto si vysokoškolský titul kúpil. Ich úspech však musí byť podporený efektívnou komunikačnou stratégiou, ktorá na ich renomé pracuje všetkými dostupnými prostriedkami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.