Počet záznamov: 1  

7 principů masového marketingu

  1. Názov 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu
    Autorské údajeMark Earls, překlad: Veronika Klimešová
    Autor Earls Mark
    Ďalší autori Klimešová Veronika (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2008. - 277 s.
    Edícia Praxe manažera
    ISBN978-80-251-1911-2
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunikácia masová * reklama * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra824342

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824342SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.