Počet záznamov: 1  

Increasing corporate value by means of Brand management

  1. Názov Increasing corporate value by means of Brand management
    Preklad názvuZvyšovanie hodnoty firmy pomocou brand manažmentu
    Autorské údajeEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Mandat Michael
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 85-91. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá značky výrobkov * hodnota * hodnota tovaru * firmy * spotrebitelia * manažment
    AnotáciaÚčastníci trhu a potreba diferenciácie. Definícia termínu značka (brand). Výhody značiek pre firmy. Zvýšenie predaja, prémiové ceny, imunizácia, hodnota značky zvyšuje hodnotu firmy. Od značky k hodnote firmy. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu. Branding. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci branding.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00774-015, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.