Počet záznamov: 1
Marketing podle cílových skupin
Názov Marketing podle cílových skupin Autorské údaje Jochen Kalka, Florian Allgayer, překlad: Barbora Nosková Autor Kalka Jochen Spoluautori Allgayer Florian Ďalší autori Nosková Barbora (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2007. - vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * propagácia * správanie spotrebiteľa * výskum sociologický Báza dát KNIHY Počet ex. 5, z toho voľných 2, prezenčne 3 Signatúra 824359, 832427, 854626, 856910, 856911
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 824359 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 854626 SEK Sklad knižničného fondu voľný 856910 SEK Sklad knižničného fondu voľný 856911 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 832427 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1