Počet záznamov: 1  

Proč už neplatí tradiční marketing

  1. Názov Proč už neplatí tradiční marketing
    Autorské údajeKamran Kashani ... [et al.], překlad: Vilém Jungman, Jan Procházka
    Autor Kashani Kamran
    Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ)
    Procházka Jan (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2007. - 171 s.
    ISBN978-80-251-1536-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * hodnota pridaná * marketing služieb * marketing mix * trh * dynamika systémov * manažéri * konkurencia * zisk * ceny * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra824365

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824365SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.