Počet záznamov: 1  

Kaizen ve službách

  1. Názov Kaizen ve službách
    Autorské údajeIngrid Haburaiová, Tomáš Reytt
    Autor Haburaiová Ingrid
    Spoluautori Reytt Tomáš
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 43, č. 6 (Červen 2008), s. 30-32. - Praha : Economia, 2008. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * riadenie podnikové * metódy riadenia * kvalita * náklady * produktivita * kultúra podniková * rezervy * služby
    AnotáciaMetódy Kaizen a Six sigma ako cesta k zlepšovaniu. Hľadanie rezerv v podnikových procesoch cestou Kaizen. Jasne definovaná organizačná štruktúra. Ako hľadať rezervy. Problematika plytvania (po japonsky Muda). Kaizen v službách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.