Počet záznamov: 1  

Segmentace - umění nebo věda?

  1. Názov Segmentace - umění nebo věda?
    Autorské údajePetr Máša
    Autor Máša Petr
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 43, č. 6 (Červen 2008), s. 43-45. - Praha : Economia, 2008. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * zákazníci * výskum trhu * báza dát * segmentácia trhu
    AnotáciaSegmentácia ako významný krok od masového trhu k individuálnemu prístupu k zákazníkovi. Základné druhy segmentácie. Segmentácia založená na výskumoch trhu. Segmentácia založená na firemných dátach. Akú segmentáciu zvoliť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.