Počet záznamov: 1
Cena a ako ju určovať
Názov Cena a ako ju určovať Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : časopis pre ľudí zaoberajúcich sa predajom. Roč. II, č. 6 (1995), s. 14-15. - Bratislava : PEREXIS, spol. s r.o., 1995 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * marketing mix * stratégia podniková * štruktúra cien * politika cenová * testy Anotácia Cena ako najpružnejší a jediný prvok marketingového mixu tvoriaci príjmy. Stanovenie ceny - súčasť celkovej stratégie podniku. Význam cenovej štruktúry v cenovej politike firmy. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 00028-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1