Počet záznamov: 1  

Cena a ako ju určovať

  1. Názov Cena a ako ju určovať
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentObchodné listy : časopis pre ľudí zaoberajúcich sa predajom. Roč. II, č. 6 (1995), s. 14-15. - Bratislava : PEREXIS, spol. s r.o., 1995
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * marketing mix * stratégia podniková * štruktúra cien * politika cenová * testy
    AnotáciaCena ako najpružnejší a jediný prvok marketingového mixu tvoriaci príjmy. Stanovenie ceny - súčasť celkovej stratégie podniku. Význam cenovej štruktúry v cenovej politike firmy.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00028-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.