Počet záznamov: 1
Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
Názov Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu Preklad názvu Target groups in the international tourism market in Slovakia Autorské údaje Csilla Droppová Autor Droppová Csilla Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 2 (2008), s. 78-92. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný domáci * ruch cestovný aktívny * turistika * segmentácia trhu * vek * mládež * skupiny sociálne * geografia * marketing * ponuka * imidž * Slovensko Anotácia Geografická segmentácia a jej význam v cestovnom ruchu. Spolupráca krajín V4 v marketingovej oblasti. Snaha o presadenie sa na tretích trhoch. Segmentácia z hľadiska veku a fázy životného cyklu. Ponuka pre mládež a seniorov. Segmentácia podľa sociálneho statusu. Segmenty Slovenska z hľadiska motívu návštevy. Stratégia rozvoja cestovného ruchu SR do roku 2013. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1