Počet záznamov: 1  

Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu

  1. Názov Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
    Preklad názvuTarget groups in the international tourism market in Slovakia
    Autorské údajeCsilla Droppová
    Autor Droppová Csilla
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 2 (2008), s. 78-92. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný domáci * ruch cestovný aktívny * turistika * segmentácia trhu * vek * mládež * skupiny sociálne * geografia * marketing * ponuka * imidž * Slovensko
    AnotáciaGeografická segmentácia a jej význam v cestovnom ruchu. Spolupráca krajín V4 v marketingovej oblasti. Snaha o presadenie sa na tretích trhoch. Segmentácia z hľadiska veku a fázy životného cyklu. Ponuka pre mládež a seniorov. Segmentácia podľa sociálneho statusu. Segmenty Slovenska z hľadiska motívu návštevy. Stratégia rozvoja cestovného ruchu SR do roku 2013.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.