Počet záznamov: 1  

Rozdíly v ženských a mužských rolích, deklarované postoje k jejich zobrazování v reklamě

  1. Názov Rozdíly v ženských a mužských rolích, deklarované postoje k jejich zobrazování v reklamě
    Autorské údajeVáclav Stříteský
    Autor Stříteský Václav
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    Heslá muži * ženy * reklama * spotrebitelia * postoje * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMarketingový význam ženských a mužských rolí. Mužské a ženské role treba chápať ako kultúrny prvok s dopadom na spotrebné chovanie, preto je dôležité sledovať možné posuny v ich vnímaní spotrebiteľmi. V príspevku sú prezentované výstupy kvantitaívneho výskumu. Výskum prebehol v štyroch fázach, s celkom okolo 6000 respondentov. Okrem vnímania ženských a mužských rolí sú uvedené tiež vybrané výsledky výskumu spotrebiteľských postojov k zobrazovaniu mužov a žien v reklame.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.