Počet záznamov: 1
Skúmanie podmienok na aplikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu v podnikateľských subjektoch pôsobiacich v Slovenskej republike
Názov Skúmanie podmienok na aplikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu v podnikateľských subjektoch pôsobiacich v Slovenskej republike Preklad názvu Specific aspects of international marketing strategies as an integral part of corporate strategies in conditions of Slovak Republic Autorské údaje Otília Zorkóciová, Simona Škorvagová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 1 (2008), s. 121-130. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Poznámky VEGA 1/4562/07. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa EÚ Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá konkurencieschopnosť * marketing medzinárodný * Slovensko * identita podniková * riadenie podnikové * komunikácia marketingová * mix komunikačný Anotácia Význam corporate identity v podmienkach slovenského hospodárstva. Prieskum na úrovni povedomia firiem o corporate identity a miera jeho uplatňovania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E08 00883-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1