Počet záznamov: 1  

Živé brandy

  1. Názov Živé brandy
    Autorské údajeSaša Pribišová
    Autor Pribišová Saša
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 14 (9. júla 2008), s. 58-59. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky výrobkov * reklama * osoby fyzické
    AnotáciaBudovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu používať aj na marketingové účely a získať finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť úspešný ako aj neúspešný business case. Známe tváre ťažia zo svojho zvučného mena rovnako ako produktové brandy. Živé brandy na Slovensku: Henrieta Nagyová, Martin Pyco Rausch a Eva Černá.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-15

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.