Počet záznamov: 1  

Miesto nákupu v trhovej orientácii podnikov v Slovenskej republike

  1. Názov Miesto nákupu v trhovej orientácii podnikov v Slovenskej republike
    Preklad názvuThe Place of Purchase in the Market Orientation of Enterprises in the Slovak Republic
    Autorské údajeJaroslav Kita, Pavol Konštiak, Pavol Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Konštiak Pavol
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 56, č. 4 (2008), s. 370-383. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2008. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá nákup * Slovensko * marketing * podnik * výkony podnikové * vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    AnotáciaMiesto nákupu v trhovej orientácii podniku a prezentácia konkrétnych výsledkov prieskumu, ktoré slúžia ako základ na hodnotenie miesta v konkrétnom type podniku. Organizácia podniku orientovaného na dodávateľov a nákup.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01203-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF291.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.