Počet záznamov: 1  

Tradičné informačné zdroje sekundárneho výskumu

  1. Názov Tradičné informačné zdroje sekundárneho výskumu . kapitola 2
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Analýza uplatňovania sekundárneho výskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky : vedecká štúdia, výstup riešenia výskumnej úlohy č. 2316055/04. S. 41-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1942-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.07 - Uchovávanie dát. Vstupy. Výstupy
    Heslá výskum * výskum trhu * marketing * zdroje informácií
    AnotáciaPostavenie a funkcie výskumu trhu v rámci marketingového výskumu. Úloha a proces sekundárneho výskumu. Klasifikácia tradičných zdrojov sekundárnych údajov. Externé zdroje sekundárnych údajov v SR (vládne zdroje, priemyselné zdroje, komerčné zdroje). Štátna štatistika - tradičný zdroj sekundárnych informácií pre marketingový výskum.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 01424-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.