Počet záznamov: 1  

Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike

  1. Názov Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
    Preklad názvuTown marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics
    Autorské údajeJiří Ježek, Renáta Ježková
    Autor Ježek Jiří
    Spoluautori Ježková Renáta
    Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * Slovensko * mestá * marketing * správa verejná * reformy štruktúrne
    AnotáciaZačiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2008: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.