Počet záznamov: 1
Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
Názov Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike Preklad názvu Town marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics Autorské údaje Jiří Ježek, Renáta Ježková Autor Ježek Jiří Spoluautori Ježková Renáta Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Česko * Slovensko * mestá * marketing * správa verejná * reformy štruktúrne Anotácia Začiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2008: 1-2
článok
Počet záznamov: 1