Počet záznamov: 1  

Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb

  1. Názov Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb
    Autorské údajePeter Majerčák
    Autor Majerčák Peter
    Zdrojový dokument Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1337-0138
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá služby * zákazníci * obchod * odbyt * objednávky * hodnota pridaná * výhody konkurenčné * servis
    AnotáciaPrečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 6-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.