Počet záznamov: 1  

Úloha marketingu ve vzdělávání dospělých: Marketing školy

  1. Názov Úloha marketingu ve vzdělávání dospělých: Marketing školy
    Autorské údajeZdeněk Šigut
    Autor Šigut Zdeněk
    Zdrojový dokument Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 13, zoš. 49 (2/2008), s. 14-17. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá marketing * vzdelávanie dospelých * školy * analýza trhu
    AnotáciaRelačný marketing (reletionship marketing). Marketing školy. Produkt vzdelávania. Posúdenie správnosti marketingu vzdelávania. Tvorba celoživotného systému vzdelávania dospelých. Prínos marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: zoš. 48-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.