Počet záznamov: 1  

Zákaznická zkušenost: klíč k připoutání zákazníků

  1. Názov Zákaznická zkušenost: klíč k připoutání zákazníků
    Autorské údajeAlex Price
    Autor Price Alex
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 14, č. 7/8 (červenec 2008), s. 36. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * lojálnosť zákazníkov * obchod * nákup * technológie nové * označovanie tovarov * kódy čiarové * komunikácia * personál
    AnotáciaCena už nie je vnímaná ako jediný prostriedok na získanie zákazníka. Faktor ovplyvňujúci spokojnosť zákazníka - prenos skúseností z osoby na osobu. Predávajúci personál - najúčinnejšie ovplyvní skúsenosť zákazníka. Nové technológie pomáhajúce personálu a pracovníkom na manažérskej úrovni: prenosné mobilné terminály, hlasová komunikácia a načítavanie čiarového kódu. Technológia určená pre zákazníkov: Personal shopping system (PSP)- čítačka pomáhajúca zákazníkovi načítavať vybraný tovar.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 6-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.