Počet záznamov: 1  

Budování loajality

  1. Názov Budování loajality
    Autorské údajeMiloš Drdla
    Autor Drdla Miloš
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 43, č. 7 (Červenec 2008), s. 38. - Praha : Economia, 2008. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * správanie * marketing
    AnotáciaSkupiny, ktoré sa podieľajú na rozvoji organizácie. Cieľ úspešnej organizácie - rovnomerná spokojnosť záujmových skupín. Dôležitá skupina - skupina zákazníkov. Budovanie vzťahu so zákazníkmi. Hodnota zákazníka. Lojálnosť zákazníka. Dlhodobé partnerstvo.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.