Počet záznamov: 1  

Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR

  1. Názov Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR
    Preklad názvuMigration and its impact on marketing strategy in Slovak Republic
    Autorské údajeĽubomíra Krausová, Otília Zorkóciová
    Autor Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání : sborník z mezinárodní vědecké konference : Praha a Bratislava, 13. červen 2008. S. 247-253. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0
    PoznámkyVEGA 1/4562/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 325 - Migrácia. Kolonizácia
    Heslá migrácia * pohyb síl pracovných medzinárodný * kultúra * národ * zákazníci * investori * investície priame zahraničné * stratégia marketingová * svet * Slovensko
    AnotáciaMyšlienka pluralistickej Európy - predstava Európy regiónov, rôznych vlastí a rôznych kultúr. Európska identita - zjednotení v rozmanitosti. Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v Slovenskej republike podľa Hostedeho kultúrnych dimenzií. Porovnanie Hostedeho kultúrnych dimenzií Slovenska a susedných krajín. Porovnanie Slovenska a Južnej Kórey. Porovnanie Slovenska a Francúzska.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00933-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.