Počet záznamov: 1  

Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU

  1. Názov Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU
    Autorské údajeMiroslav Mariaš, Mária Dzurová, Jozef Čimo
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 103-109. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732
    PoznámkyVEGA 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inovácia * prostredie podnikové * Slovensko * Európska únia * konkurencieschopnosť * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaNový marketing ako proces tvorby hodnoty. Elektronický marketing. Rozhodujúce modernizačné trendy marketingových činností. Inovácie ako základ inovačných stratégií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00929-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 0-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.